ח.לאב אם, נוצר מהמקום שבו הרגשנו שאנחנו צריכות לשתף
מהמקום שבו הבנו שיש לנו קול שחשוב שישמעו אותו
המקום הזה, שימים ספורים אחרי הלידה לא היה ברור, אבל מתחיל להתבהר יותר מיום ליום
רצינו לייצר עבורכן, מקום בטוח, חם ומכיל שבו תוכלו לחלוק ולשתף באתגרים, חוויות ותחושות - נעימות יותר וגם פחות. בכל הדברים, שבדיעבד, חבל שלא סיפרו לך
"מכינים" אותך ללידה, או יותר נכון ללא נודע וחוסר ודאות של לידה. להאכלה, לעומת זאת, אף אחת לא "הכינה" אותנו. אף אחת לא סיפרה שזה יכול לכאוב, לא להצליח, שלא תוכלי להניק או שלא תרצי להניק
אז הנה אנחנו שוברות את המיתוסים, שוברות את השתיקה ומספרות. את הכל

