Varoluşla ilgili olarak aşağıdakilerden hangisi -sence- doğrudur ?
A) Varoluşum sürprizdir, hediyedir, minnettarım.
B) Varoluşum, anlamsızdır, saçmadır, mutsuzum.
C) Varoluşum sancılıdır, kaygılıdır, perişanım.
D) Varoluşum belirsizdir, bilinmezdir, şaşkınım.
E) Hiçbiri
Bu podcastte varoluşsal neşeye giden bir yol arıyorum.

